13 Nisan 2011 Çarşamba

MÜJDE TÜRKİYE KENDİ SAVAŞ UÇAĞINI 25 SENE SONRA ÜRETECEK. ÖLMEZSEK GÖRECEZ.

Size bi haberin Müjdesini verim dedim. Haber aşağıdaki linkte.
http://www.haber7.com/haber/20110414/Ilk-Turk-savas-ucagi-ne-zaman-yapilacak.php


TÜRKİYE KENDİ SAVAŞ UÇAĞINI 25 SENE SONRA ÜRETEBİLECEKMİŞ
Dile kolay 25 sene. Ben burdan soruyorum 25 sene sonra acaba paşam hala F35, F16 türevinde pilotlu uçalarınmı görev yapacağını sanıyor? F35'in uçuş kodları soruluyor. Cevaba bakarmısınız insanı resmen salak yerine koyan bir cevap. F35 müthiş bir uçakmış. Müzakerelerle çözülürmüş sorun. Hay Allah biz niye akıl edemedik müzakerelerle çözülebileceğini. Aydınlattı bizleri gene.

1 - Gerçekten insafınız kurusun. Hala 25 sene sonra diyebiliyorsunuz. Bende soruyorum 25 sene sonra piyasada Pilotlu uçaklarlamı harp yapılacağını sanıyosunuz. veye geleceği ne kadar görebildiğinizi sanıyosunuz. Bence hiç yapılmasın bütün para ANKA nın silahlı versiyonları ve türevlerini geliştirmeye harcansın. İngiltere İnsansız, Silahlı, Radara Yakalanmayan Jet Savaş Uçağı geliştirdi. Paşamız eksik olmasın 25 seneden bahsediyor. Bizi gömmeden üretecekleri yok galiba.

2 - Bu ülkede ülke sermayesinin 3 te biri savunma harcamalarına gidiyor. Bu insanlar her türlü fedakarlığı yaparak TUSAŞı kurdurttu. Size turşusunu kurdurmak için TUSAŞ kurdurtulmadı. Hala TUSAŞ, TEI, ASELSAN, HAVELSAN, ROKETSAN, MİKES, MKE gibi bi kurumun sahibi olunduğu halde 25 seneden bahsediyorsunuz. Ya istifa edin, yada insanları salak yerine koymayıp adam akıllı iş yapın. Özrünüze sığınarak konuşuyorum. Bana ha 25 sene sonra bu uçak uçacak demişiniz, ha küfür etmişiniz.  25 sene sonrasını ne kadar görebildiğinizi bilmem ama bildiğim bi doğru var. Eğer gerçekten bu açıklamayı paşam yaptıysa TSK hala önünü göremiyor. Benim aşırı zoruma gitti. T.C. vatandaşı olarak bu açıklamayı TSK'nın yapması.


HERKESTEN ÖZÜR DİLİYORUM HA KÜFÜR ETMİŞİNİZ BENİM GİBİ İNSANLARA HA BU LAFI ETMİŞİNİZ. ALLAH AŞKINA TUSAŞ, TAI, TEI GİBİ KURUMLARI KAPATIN MİLLETİN PARASI ORALARDA ÇARÇUR EDİLMEMİŞ OLSUN. SİZLERİN BİŞEY YAPABİLECEĞİ YOK. DÜNYADA EN GÜÇLÜ DEVLET TÜRKİYE İDEALİNİ EMİNİM ÖBÜR TARAFTADA GÖREMİYECEM. PAŞA DİYİP SAYGI DUYDUĞUM İNSAN YA HİÇ 1 SENEDE KAÇ GÜN OLDUNU HESAPLAMAMIŞ YADA SALAK YERİNE KOYUYOR MİLLETİ. GÖZÜMÜZ AYDIN ARTIK T.C. VATANDAŞI YOK. T.C. KOYUNLARI VAR. SONRA DİYORLARKİ BÜYÜK TÜRK MİLLETİ, AZİZ TÜRK MİLLETİ. BİDE ATATÜRKÇÜ GEÇİNİYORSUNUZ YAZIKLAR OLSUN ŞAHSİYETİNİZDEKİLERE. ATATÜRK HAYATTA OLSA O UÇAĞI 25 SENEDE Mİ ÜRETTİRİRDİ SİZLERE?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder